Ulotki reklamowe online

Ulotki online – i nie chodzi tu o ulotki wyświetlające się niemalże na każdej otwieranej stronie internetowej. Mówiąc ulotki online myślimy o ulotkach, które w niezwykle wygodny sposób, – bo w zaciszu swojego biura, albo nawet wieczorem w fotelu i z pyszną herbatką w reku – możemy zamówić dla potrzeb swojej firmy. Pod tym względem to piękne czasy. Nie ma już potrzeby osobistego fatygowania się do drukarni, testowania dziesiątek pomysłów, przeglądania setek projektów. Dziś wystarczy kilka kliknięć i za już za parę dni nasze ulotki wylądują na naszym biurku.

Jak to wygląda? Siadamy przed naszym komputerem w biurze, bądź z laptopem na kolanach w ulubionym fotelu i zamawiamy. Wybieramy rodzaj papieru (błyszczący albo matowy), jego gramaturę i odporność na zniszczenie. Dodatkowo, gdy chcemy, aby nasze ulotki przetrwały naprawdę trudne warunki, możemy zamówić wspomagające, foliowe zabezpieczenie, jednak to wiąże się z dodatkowymi kosztami i nie każdy się na to decyduje. Możemy przedstawić swój projekt ulotki ewentualnie skorzystać z gotowych pomysłów – wówczas zajmujemy się tylko treścią. A to zadanie wbrew pozorom wcale nie jest takie proste. Reklamowana oferta musi przekonać potencjalnego klienta, że jest faktycznie wyjątkowa i że nie spotka takiej już nigdzie indziej. Produkt czy usługę, którą chcemy rozreklamować, warto dodatkowo odznaczyć, tak żeby od razu była widoczna. Ciekawym pomysłem może się okazać dołączenie specjalnych kuponów rabatowych dla posiadaczy ulotki. Niedopuszczalne są też literówki ani błędy czy to ortograficzne czy stylistyczne. Oferta musi być aktualna w czasie, kiedy ulotki będą w kolportażu, ewentualnie należy wskazać termin, od kiedy promocja będzie obowiązywać.

ulotki online
ulotki online

Wybieramy najdogodniejszy dla nas format, czy to A5, A6. Wszystko zależy od tego ile i jakie informacje chcemy na nich umieścić. Ulotki online możemy też zamawiać w innych formach. Mogą to być książeczki, harmonijki, czy składane.

Co jeszcze fajnego jest w ulotkach online? Z pewnością ich cena. Dlatego przedsiębiorcy zamawiają je tysiącami. Bo nie oszukujmy się, to jest najtańsza forma reklamy bezpośredniej. Firmy nawet nie zwracają uwagi na to, że znaczna część ulotek ląduje w koszu na śmieci. Ich cena jest tak niska, że nawet, jeśli kilka z tych tysięcy wydrukowanych ulotek trafi pod odpowiedni adres, to już jest duża szansa na zwrot inwestycji. A co zrobić, żeby jednak więcej niż kilka ulotek trafiało pod właściwy adres? Jeśli już dotarły do nas te nasze wypieszczone ulotki online i gotowe są do rozpowszechnienia, warto się do tego dobrze przygotować. Kolportaż też nie powinien być przypadkowy. Jednak wiele zależy od branży, jaką się trudnimy. I tak, jeśli prowadzimy szkołę językową, to targi budowlane nie koniecznie będą trafionym miejscem. Ulotki salonu SPA będą się cieszyły zainteresowaniem w klubach fitness, na siłowniach, w galeriach handlowych. Kolportaż to tak samo ważny element jak każdy inny.

To bardzo dobrze, że w taki prosty i tani sposób możemy zareklamować naszą firmę i zyskać klientów, a tym samym zwiększyć szansę na przetrwanie na rynku biznesowym.