Ulotki reklamowe Kraków
Ulotki krakowskie tak jak i w innych miastach bardzo często spotykają się z dezaprobatą. Przecież Kraków to pradawna stolica Polski i tak ją zaśmiecać ulotkami? One są po prostu wszędzie – w skrzynkach pocztowych, pod wycieraczką w samochodzie, na wycieraczce pod domem, ewentualnie na powieszone na klamce. Można by się porwać na stwierdzenie, że ludzie ich najzwyczajniej nie lubią. Jednak zdarza się, że trafimy na ulotkę, która nas akuratnie zainteresuje. I wtedy nasze spojrzenie na nie, nieco się zmienia i to właśnie do tego grona klientów są one skierowane.
Ktoś by mógł zapytać – to, po co ich tyle, po co drukować tysiące ulotek, jeśli tylko kilka, kilkanaście trafia pod właściwy adres? Odpowiedź jest prosta, właśnie po to, dla tych kilku lub kilkunastu trafionych. Kilka słów o tym jak to działa…
Codziennie w całej Polsce powstaje mnóstwo przedsiębiorstw i tych dużych i tych całkiem niewielkich. Aby mogły one utrzymać się na rynku, muszą czymś zwabić klientów. Muszą skutecznie rozreklamować swoje usługi lub produkty. Przedstawić je z jak najlepszej strony, przekonać potencjalnych adresatów, że takiej okazji nie znajdą nigdzie indziej. Powszechnie widomo, że reklama w mediach jest dość droga. To jak to zrobić, żeby nie zbankrutować z powodu reklamy? Właśnie zamawiając tysiące ulotek. Ulotki w Krakowie są niezmiernie tanie. Dlatego nawet, jeśli znaczna ich część trafia do kosza, to tego typu reklama i tak się opłaca a szansa na zwabienie klienta jest większa, niż jak byśmy pozostali bierni.
Wiemy już, że produkcja ulotek jest tania i że to opłacalny chwyt marketingowy. Co dalej? W Krakowie ulotka musi być ciekawa. Musi zawierać ciekawy pomysł, być czytelna i przejrzysta. W innym wypadku zapewne skończy w rynsztoku. A co działa lepiej na wyobraźnię człowieka niż mega okazja czy super rabat? W treści ulotki najlepiej przedstawić najciekawsze i najkorzystniejsze nasze oferty. Muszą one być widoczne na pierwszy rzut oka, najlepiej jak są wyróżnione innym kolorem czy czcionką. Warto się zastanowić nad specjalną zniżką dla posiadaczy ulotki, ewentualnie dołączyć do niej kupon rabatowy na usługi specjalne. To z pewnością zachęci odbiorcę, jeśli nawet na tą chwilę nie potrzebuje przedstawionych produktów, to być może skorzysta z niej za jakiś czas. Ulotki w Krakowie muszą mieć odpowiedni format. Wybór jest dość duży, z pewnością każdy znajdzie coś dla siebie. Kolejnym istotnym elementem przy wyborze ulotek jest dobór odpowiedniego papieru do druku, czy ma być matowy czy błyszczący, jaka ma być jego gramatura i czy ma być odporny na warunki atmosferyczne.
Jeśli już podjęliśmy decyzję jak mają wyglądać nasze ulotki, to pozostaje jeszcze kwestia ich kolportażu. Ją też warto rozważyć i podejść do tematu strategicznie. Wiele zależy od tego, jaką branżę prezentujemy. Reklamować salony SPA w składach budowlanych to istna niedorzeczność. Z ulotkami w Krakowie spotykamy się w każdym ruchliwym miejscu, czy to główne skrzyżowanie w centrum, czy hipermarket, czy może targi budowlane, świąteczne czy jeszcze inne. Z pewnością znajdziemy odpowiednie miejsce na ich kolportaż.
Ulotka skrojona w sam raz na naszą miarę, to już całkiem spory kawałek sukcesu.