Ulotki dla agencji towarzyskich
Jeśli jesteś kierowcą samochodu, to z pewnością przynajmniej raz w życiu miałeś do czynienia z ulotką agencji towarzyskiej lub klubu go-go za wycieraczką Twojego wozu, gdy wróciłeś z zakupów. Niewątpliwie lokale tego typu, promujące usługi „towarzyskie” bardzo często korzystają z tego rodzaju promocji. I nie sposób odmówić im racji. Ulotka w przypadku dyskotek, usług towarzyskich czy szeroko pojętych domów „masażu” (lub innych uciech) – to skuteczna forma zachęcenia do skorzystania z tego rodzaju usług.
Jak pokazują badania – statystycznie ponad 64% użytkowników samochodów to mężczyźni – a więc potencjalny target, który może być zainteresowany treścią (a w zasadzie zdjęciami) umieszczonymi na ulotce. Ważny jest też sposób – w jaki kolportowane są zazwyczaj ulotki dla agencji towarzyskich. Nie są rozdawane na ulicy – może to być bowiem dla niektórych krępujące. Dyskretnie zostawiane natomiast za wycieraczką samochodu (zza której i tak wcześniej czy później kierowca wyjmie ulotkę) – rzadziej są wyrzucane i pozostają w samochodzie.