Ulotki reklamowe Wrocław

Wrocław – nasza dolnośląska stolica kultury, a w każdym kącie sterty pogniecionych, wyrzuconych ulotek, to z salonem meblowym, to z drzwiami i oknami. Jest ich mnóstwo i to niemalże z każdej branży. Wrocław ulotkami zasypany. Ulotki w skrzynce na listy, ulotki za wycieraczką samochodową, na klamce – dosłownie wszędzie. Można by pomyśleć, że to czyste marnotrawstwo. Ktoś te ulotki wyprodukował, ktoś za to zapłacił a inny ktoś wyrzucił do kosza.

Jak się okazuje we Wrocławiu ulotki to i tak najtańsza forma zareklamowania swoich produktów czy usług. To jeden z wielu chwytów marketingowych, jednak jego cena jest dość konkurencyjna. Mimo tego, że większość z nich trafia do śmieci, to i tak się opłaca. Nawet, jeśli tylko kilka trafi do docelowych klientów. Dzięki użyciu do produkcji najnowszych technologii, drukowanie ulotek jest bardzo tanie.

Z tej formy reklamy korzystają niemalże wszyscy przedsiębiorcy, czy to fabryka mebli czy kebab za rogiem. Rozpowszechniając ulotki, firmy zapraszają do skorzystania ze swoich produktów lub usług potencjalnych adresatów. Co zrobić, aby większa ich część pozostawała w rękach klientów? Jak zainteresować adresatów swoją ofertą?

ulotki reklamowe wrocław
ulotki reklamowe wrocław

Jest kilka istotnych elementów, na które należy zwrócić uwagę zanim zamówimy swoje pierwsze ulotki. Trudno ocenić jednoznacznie, który z nich jest najważniejszy. Wszystkie elementy muszą do siebie pasować a wtedy reklama zadziała. Od czego zacząć? Zapewne od pomysłu. Musimy wiedzieć, co chcemy zareklamować i w jaki sposób zwabić klienta. Najskuteczniejszym sposobem jest przedstawienie super okazji dla posiadaczy takiej ulotki. Dobrze też jest dołączyć do niej jakiś kupon rabatowy, np. na kolejną usługę. We Wrocławiu ulotka nie może być przeładowana treścią. Zbyt duże zagęszczenie tekstu sprawia, że staje się nieczytelna, a tym samym nie jest interesująca. A tzw. literówki w ogóle są niedopuszczalne. Szata graficzna to kolejny element. To musi być coś, co przykuwa wzrok, co sprawi, że klient uwierzy, że korzystając właśnie z tego produktu czy tej usługi będzie zadowolony, że zaoszczędzi czas i pieniądze. Najistotniejszy element powinien być w pewien sposób wyróżniony, czy to za pomocą odrębnej czcionki czy koloru. Dobór odpowiedniego formatu również nie jest bez znaczenia. A wybór jest spory; czy to A5, A6, książeczka, harmonijka, składany czy jeszcze inny. No i oczywiście papier, na którym będziemy drukować. Ważna jest jego gramatura, wytrzymałość na warunki atmosferyczne, czy będzie błyszczący czy matowy.

No i już wybraliśmy. Właśnie pocztą dotarły do nas, do Wrocławia ulotki, które zamówiliśmy. I co teraz? Co z nimi zrobić? Na kolportaż też trzeba mieć dobry pomysł, zależny od branży. Oczywistym jest, że ulotek z branży budowlanej nie będziemy rozdawać pod szkołą podstawową. We Wrocławiu ulotki najczęściej spotkamy w hipermarketach, na targach, kiermaszach, we wszystkich najruchliwszych miejscach miasta.

Połączenie tych wszystkich elementów składowych w jeden dobry pomysł gwarantuje, że dotrze do nas więcej klientów, być może część z nich zostanie na dłużej.

Warto przekonać się na własnej skórze. Koszt produkcji ulotek jest naprawdę niewielki, przy czym zysk może być spory.